Söndag

Idag så kom Linnea hem till mig, vi skulle fortsätta arbetet med friståendet. Stog mitt uppe i kladdkakebak när hon kom, skulle bjuda på det. Vi kom i alla fall frammåt med arbetet, det går sakta men det är bra att vi alla fall kommer någonstans. Det blir nog bra när vi blir klar.....men vad less vi kommer attt vara på låten, den går på repeat.

Mitt under fikat så ringde Leo (kompis till Linnea). Han ville att vi skulle följa med och titta på en lägenhet. Tydligen så hade ägaren till lägenheten lagt ut den en timme innan Leo hittade den. När han ringde upp ägaren så sa han att han skulle åka till Umeå om en timme men han kunde få kolla på den innan. Så vi skyndade oss ner...och den var värd att kolla på.

Ägaren hade inte bott där sedan han köpte den för han hade arbetat någon annanstans. Men den var iordning gjord och verkligen fräsch. Får se hur det blir med köpet.
Sedan begav vi oss hemåt, under vägen så kom vi in i en diskussion om hur ful Leos soffa är (enligt Linnea), Leo tycker inte det. Blev sedan hembjuden till Leo för att titta på den berycktade soffan. Det var väl inte den vackraste soffa jag sett men den var skön, den skulle kunna bli jätte fin om det var ett annat överdrag.

Sedan så blev det en tur ner till Ica, båda skulle handla så jag följde med. Handlade lite vattenmelon, nektariner, loka och en DN.

Kommentera här: