Bloggar från Kristina

Sitter nu och bloggar från Kristina.

Idag skulle jag till naprapaten för att få lite hjälp med ryggen.... det blev akupunktur, vilket kändes lite läskigt eftersom att det var första gången och nålar är inget som jag tycker  jätte mycket om. Men det gick bra och jag var väldigt trött när jag stapplade in på Wayne's för att vänta på Kristina. Där så träffade jag Jonas och Mattias, som jag inte träffat på evigheter... känns det som. Så det var kul.

Sedan kom Kristina och vi tog en snabb fika innan vi gav oss ut för att kolla på stan. Kristina skulle nämligen köpa en present till Tommy. Han fyller nämligen är idag.. GRATTIS:D

Så nu har vi precis gjort klart tårtan, som jag tror blir väldigt god. Vi får se. 

Och i morgon åker jag till STHLM, längtar.

-swanberg-

Kommentera här: