Mys eftermiddag.

Sitter och bloggar i soffan och kolla på The Power och 10. Fösta gången som jag ser ett helt program och det är faktiskt kul att höra om all konstig statistik som man har gjort. 
Salming ligger här brevid mig och myser, han brukar egentligen inte få ligga i soffan men jag la ut en filt under honom iaf, bara för att skydda så att han inte gör hål i skinnet med klorna.

image89.



Var på stan tidigare idag. Hade bestämt träff med Åsa för en fikaWayne's. Tänkte ta med oss kaffe och sätta oss ute i solen... eller det var så vi hade tänkt innan vi såg vad det var för väder.
De senaste dagarna har det varit  väldigt fint väder och det syns verkligen på hur alla börjar klä sig.... så idag bestämde jag mig för att klä mig "vårigt" men så klart så var det ju inte lika varmt idag som tidigare, bara för att man klädde sig i tunnare kläder. Det blev en lång fika på Wayne's och sedan en tur på stan. Köpte en klänning på Åhléns, kommer bilder sedan.

Peace
1 Soha:

skriven

Hoppas du får en trevlig dag :)

Kommentera här: