Packning och städning

Har precis avslutat städningen och packningen inför sthlm. Det blev lite smått förskjutet eftersom att det bestämdes vid halv elva att jag skulle ner till Kristina och Tommy, för att fira hans födelsedag.

Så det blev jag, Kristina, Tommy och Henke som firade med mat och tårta (den som jag och Kristina gjort tidigare). Och den var supergod. Det blev superb mat även fast Tommy hade ner all strips på golvet, så att vi inte fick några:D

Vi hade en jätte trevlig kväll med mycket skratt som vanligt.

Så vid två snåret, när jag kom hem, så satte jag igång att städa och packa.  Sedan blev det en dusch eftersom att Henke och Tommy bestämmde sig för att ha krig med en parfym som Tommy fått, denna parfymen var en riktigt stark parfym och hela deras lägenhet stank, de två stank och jag och Kristina luktade (även fast jag inte deltagit i kriget).

Tog lite bilder som kommer upp senare

-swanberg-

Kommentera här: