Tidig morgon, Mässa och snart "Så ska det låta"

I morse blev jag väckt 05.56 av Emma, då kröp hon ner hoss mig och tyckte att jag skulle vakna och gå upp... det tyckte inte mina ögon som föll igen hela tiden. Men efter ett tag så var jag vaken och vi gick upp och gjorde oss i ordning för dagen.

Sedan följde jag Jonathan till dagis och Emma till skolan... kan inte förstå att de har blivit så stora :)

När jag kom hem igenom så råkade jag sommna på soffan i en timme, vilket var väldigt skönt, för jag var så trött. Låg och läste till sent på kvällen, så det blev inte så många timmars sömn i natt. Det har det egentligen inte varit någon natt den här veckan.

Men till slut, om än något sent så tog jag mig in till stan för att gå på en mässa på kulturhuset, Att studera i Stockholm. Vilket var bra eftersom att det var olika skolor som var där och man kunde prata med, får se vilken stad det blir i framtiden. Har inte riktigt bestämt mig än. Sedan drgo jag mig hemmåt ganska snart efter som det var tid för hämtning.

Så i kväll är jag barnvakt, för Patrik och Erika ville gå på After Work, och det är bara kul att spendera lite tid med busfröna. Så vi har spelat kort, brottats, ätit middag och nu väntar vi på Så ska det låta. Så nu ska jag gå ner och sätta mig med dem.

-swanberg-

1 Josiee:

skriven

Godmorgon:)

Kommentera här: