En fartfylld helg

Trodde att det skulle bli en lugn helg... eftersom att förra helgen blev väldigt intensiv, nere i Sthlm.

Men det blev det inte.

I Torsdags så bestämde jag och Liza att vi skulle gå på bio. Så det blev bio på fredgaskvällen efterjobbet, vi gick på premiären av Jumper. Med Hayden Christiansen och Samuel L Jackson i huvudrollerna.


Kan tilllägga att filmen var bra, en helt klart sevärd film med mycket bra och häftiga specialeffekter. Det var häftigt att de kunde transferera runt omkring i världen. Om jag skulle ha en magisk kraft så tror jag att det en sådan kraft som jag skulle vilja ha.


Efter jobbet på Lördagen, såvar vi några på jobbet som åkte ner till Timrå för att kolla på Timrå - Södertälje. Är i vanliga fall inget direkt fan av att kolla på Ishockey men det var kul att åka ner med några arbetskompisar och bara umgås. Och det är riktigt härligt att se hockey live, man dras liksom med i stämningen. Det är häligt.

Senare på kvällen så blev det Bowling med Liza och Jimmy. Tror att det var tredje gången som jag bowlar i hela mitt liv, så man är inte så bra men det funkar.  Jag spelade ganska ojämnt, men fick ändå in några Strikes under de umgångar vi spelade.  Men det är kul, även fast man inte är något proffs.


Söndagen bestod av jobb och även en del till att slappa och kolla på film, vilket var skönt.

Nu blir det läggdags:)

Peace

Kommentera här: