Lite shopping!

Var i Birsta i Söndags med Hanna, hon ringde på förmiddagen och frågade om jag ville hänga med. Jag hade inget bättre för mig och det skulle vara trevligt att umgås lite så jag tänkte varför inte. Det blev lite inköp på rea som jag tänkte lägga upp nu.

image14               image15

Det blev en lila tröjklänning från Filippa K, vilket är ett av mina favorit märken. Denna hittade jag på halva priset så det blev bara 400:-, vilket kap.

Det andra köpet blev en kort, tunn, svart ullkofta från Tiger of Sweden. Denna var också på halva priset och för den blev det en femhundring. Hade tur som "sprang" på den, har länge letat efter en tunn, svart kofta. Och att den var på halva priset...det tycker man om.

Det blev en del andra köp, b la på Lagerhaus. Det är en affär som jag tycker mycket om. Där blev det faktiskt en liten present till min tremänning som jag ska ner till Sthlm och hälsa på om 2 veckor. LÄNGTAR!

Peace

Kommentera här: