Måndag

Idag så blev det en lunch med LizaAmenta innan jobbet. Åh.. det var så gott. Det var trevligt att träffas över en lunch och prata lite innan det bär av till jobbet. Det är så svårt att umgås med folk när man oftast jobbar kvällar, eftersom att de flesta är lediga på kvällen. Vilket är ganska jobbigt, men det funkar med lite planering.

Sedan blev det jobb ända fram till 9. Men det gick så bra att de inte kändes som om det var så länge. På uppstarten så hade vi Frågesport och för varje Rätt så fick man 30 sek extra rast. Jag drog ihop 3 minuter där, vilket var kul. Sedan fick vi veta att för varje Försäljning så fick man en fråga och om man svarade Rätt så fick 2 min extra rast. Detta resulterade i en bra försäljningsdag och jag fick gå hem 13 min tidigare. Vilket var väldigt härligt, då mamma hade gjort fika till oss båda när jag kom hem.

Nä.. nu blir det sängen eftersom att jag måste upp och packa imorgon inför STHLM.

Peace

Kommentera här: