Irriterad!

När man väl har avslutat en sjukdomsperiod, så dyker nästa upp. Denna stavas Lombados - Rygginflamation.... stor suck!!!

Har nu varit borta från jobbet i 1 vecka. Gick dit i fredags men gick hem efter 40 min eftersom att jag hade så ont. Vilade några extra dagar och gick dit idag. Idag höll jag ut i lite över 2 timmar, jipppi!!! Känns jobbigt att behöva gå hem, även fast de är förstående på jobbet.

Men det är ju inte bara jobbet som störs av detta utan det vanliga livet också. Kan kan inte gå en längre bit, man kan bara sitta/stå/röra sig ett lite tag i sänder eftersom att man får och och jag kan inte träna. Jag saknar verkligen träningen eftersom att jag vill kunna träna nu men det kan jga inte, oerhört jobbigt:(

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på NAVY CIS

Peace

Kommentera här: