Nyss hemkommen

Har precis kommit hem efter jobbet. Där det gick strålande, är såå glad så glad.  Man blir så glad när det går bra, då är det ett riktigt lätt jobb eftersom att det bara flyter på. Men det kändes bra att få iväg så många att man ligger på mål. 
Nu ska jag snart krascha i soffan och kolla på Så ska det låta som går i kväll. Men innan så blir det lite matlagning eftersom att det börjar kurra i magen. Det blir tacos, så gott.

image112

Förresten så var det jätte trevligt på lunchen med Liza och Jimmy. Vi var på thai och som vanligt så var det väldigt god mat, men jag lyckades hålla mig och inte äta tills man får palt-koma (det är så lätt när det är buffé). Efter att Jimmy gått så satt jag och Liza kvar och pratade om den kommande resan till Rom. Det känns lite konstigt att man snart är där. Det känns som om det var jätte kort tid sedan som vi beställde resan, men det var ändå i Januari och nu är vi i Maj... konstigt men VÄLDIGT KUL
Nä nu ska jag se till att få fram lite mat, är väldigt hungrig.

Kommentera här: