tredje i andra

Så här säg jag ut under sista delen av dagen.
Idag har det varit fullt upp hela dagen.
Satt med plugget på förmiddagen, jobbar jag inte så pluggar jag och pluggar jag inte så jobbar jag. Det känns verkligen bara som det just nu men det har varit en period med ganska många dagar på jobbet. Efter lunchen förberedde jag mig för Seminarium i min kurs Utrikes Politiska System, det blev en riktigt prövning då det var ett sådant strul med tekniken. Efter att det avslutas så var det bara att slänga i sig lite mat och göra sig i ordning för att sedan sticka iväg på planeringsmöte med Gympan, där vi var väldigt effektiva. Man kan nästan säga för en gångs skulle. Vi brukar kunna dra över som oftast.
Kvällen avslutades hemma hos min kusin Marie som fyller år idag. Vi var hem till henne och grattade och där det blev en spännande kväll i och med att vi kollade på "derbyt" mellan Timrå och Modo. Det var jätte skönt att avsluta en så intensiv dag med en soft kväll.

Kommentera här: