Summering av 2010

Årets...

Resa:
Dublin
Upplevelse: Lady Gaga i Dublin
Häftigaste: Ett fullsatt O2 (ca 18000) som skulle kolla på Gaga
Tråkigaste: Min älskade morbror som gick bort
Härligaste: Sommarklubben på Logen
Vill ha: Hope Field Boots, och det blev mina
Sämsta köp: Inget vad jag kan komma på.
Bästa köp: Mina två Marc by Marc Jacobs väskor
Serie: Nya säsongen av Bones
Film: Inception & Harry Potter
Låt: Dance in the Dark by Lady Gaga
Musikvideo: Bad Romance
Bok: Pappa Goriot, gammal som gatan men upptäckte den på min kurs
Bästa: Lady Freakin' Gaga
Sämsta: Att det varit så j***a kallt
Frisyr: När jag färgade mitt hår mörkbrunt
Oväntade: Att Linnea fick plats med sin bokhylla i min lilla bubbla.
Klädplagg:
Rodebjers Alligator
Skor: Whyred ballerina på 70%

Det här är en liten del av det som har hänt 2010 och jag tror att jag kommer forsätta redigera summeringen och fylla på. Förra årets löfte var att jag skulle bli lite mera aktiv här på bloggen. Det löftet ska jag fortsätta med och jag ska även bli bättre på att få med mig kameran och fotografera mera:)
2011 kommer att bli ett fantastiskt år!!

Kommentera här: