9:e mars

Idag har det blivit lite plugg på Wayne's. Jag håller på att plöja igenom en del av ideologierna i våran kursbok Politiska Ideologier då vi har föreläsning imorgon.
Jag gillar vekligen att sitta på ett kafé eller liknande när jag pluggar, det är ett sort sorl som gör att det går bra att läsa. Bibliotek går också bra men det får inte vara alltför tyst.

Efter plugget väntade den årliga synundersökningen. Synen hade inte blivit sämre, jippi!!! Tycker alltid att det brukar vara så att synen har försämrats mycket när jag kommer dit, manen inte idag:) Det var bras då jag precis har köpt nya linser.

Har även lyckats sälja en snöslunga idag. Pappa hade satt ut en annons på blocket för ett tag sedan men inget napp förräns idag. Utan att någonsin kört en snöslunga eller ens starta en och skulle försöka att förstå mig på hur den funkar. Men det gick, jag fick igång den och den försvann härifrån på ett flak.

Det var min dag. 

Kommentera här: