The Aged Leather Tote

Ibland kan man glömma bort att man har vissa saker, eller egentligen inte glömma bort att man har dem utan man glömmer bort att använda dem. Så är det med min första riktiga väska som jag köpte julen 2007. Den har stått undanställd sedan flytten och jag har helt enkelt inte kommit mig för att använda den, vilket är konstigt då jag verkligen älskar väskan. Den är lagom stor, i den finns det tre stora fack (vilket är super då det gör att allt innehåll inte ligger i en enda stor klump), den har både handtag och axelrem och den har en väldigt vacker färg. För några dagar sedan så bestämde jag mig för att ta ut den, damma av den (den var ju inte dammig, men ni förstår vad jag menar) och börja använda den. Nu passar den ju också ypperligt att ha till jobbet då paddan får plats i den. 
Nu gäller det bara att försöka komma ihåg att använda den.
 
Miu Miu Aged Leather Tote AW07

Kommentera här: