Ett sista farväl

 
Idag var en tung dag. Vi har tagit ett sista farväl av en fin människa och vän och vi har fått ännu en ängel som vakar över oss däruppifrån.
Detta farvälet kom alldeles förtidigt för att jag ska kunna acceptera det, men ibland vill inte alltid ödet följa den egna viljan. 
Jag hoppas att du är nöjd över ditt sista farväl, jag gjorde det bästa jag kunde för att bidra till att din begravning blev fin och värdig och jag hoppas att du gillade mitt musikaliska framförande.
Jag vill att du ska veta att du har lämnat avtryck här på jorden och att du kommer att vara saknad , inte bara av de dina.
Jag önskar att jag fått ge dig en sista kram och sagt att jag är glad att jag fick lära känna dig.
 
Hälsa alla de andra som redan finns där så möts vi sedan på den andra sidan.
 
 
1 Margot:

skriven

Tack Elin för den vackra sången vid Görans begravning. Det var stämningsfullt och vi uppskattade det mycket.
Saknaden är enorm och dagarna tunga.

Kommentera här: