2013 i listform

 Nu har det gått en månad av 2014 och jag har funderat en del på hur mitt 2013 såg ut... här kommer en summering av det bästa i listform.
 
Album: Daft Punk - Random Access Memory
Film: Of course The Hobbit - Desolation of Smaug
Låt: Daft Punk - Get Lucky, like the best song ever!
Föreställning/evenemang: Johan Glans
Serie: Niklas mat
Klädesplagg: Rodebjers kofta Sergeant... eller Dartan som vi kallar den.
 
 
Accessoar: Väskan Delphine från Whyred
IT-fluga: Vet inte riktigt om jag har hängt med på något... men 2013 kan väl sammanfattas med att molnet har blivit ännu större.
OMG: Förstahandskontrakt!!
Blogg: Några som jag gillat under året är smäm.se och trendenser.se
Fika: Kaffe i alla dess smaker
App: Tink... gillar den skarpt. Ordentlig med kolla på vart pengarna går.
Bild på instagram: Måste bli denna bild, när mitt namn är uppsatt på dörren!
 
 
Coola händelse: Att mamma vann på lotteri och blev miljonär!
Resa: Tyvärr har det inte blivit någon resa under 2013, förutom de gånger som jag rest hem.
Besvikelse: Kommer faktiskt inte på någon besvikelse... och det måste ju vara ett bra tecken.
Godis: Viol, i alla dess former.
Surprise: När min hyresvärd ringde och erbjöd mig förstahandskontrakt tre dagar innan jag skulle flytta.
Bok: Kokboken, Om jag var din hemmafru av Lotta Lundgren.
Mat: Lotta Lundgrens Kycklingbiffar med kokosris!
Resturang:  Niklas när de hade sin Brooklyn inspirerade meny. Jag, Linda och Johnny avnöjt en otroligt god middag.
 
 
Händelse: Förstahandskontraktet var nog årets stora händelse.
Fest: Min "inflyttningsfest" var väldigt trevlig med underbara människor... annars var julminglet på jobbet en riktig riktig bra fest!
Möbel/inredning: Mitt väldigt gula, och fina, vitrinskåp!
 
Vad ser jag då fram emot 2014... min och mammas resa till San Francisco och New York som sker i maj. Gud vad jag längtar!
 

Kommentera här: