Field boots

 
 
Äntligen är de mina, som jag längtat!
 
 
Ett par Fields boots från Hope. Fantastiska kängor, så fina. 
Man känner sig nästan lite lyckligare av att gå runt i dem.
 
För flera år sedan köpte jag ett par Field boots, men på grund av felskuret skinn så gick de sönder. Det blev inga nya då de inte hade några hemma i min storlek. 
När jag väl skulle köpa ett par nya så blev det ändå inga då jag istället kom hem med ett par Charlie. 
 
För ganska länge sedan, när jag och Linda var på stan så var vi in på Hope. Det visade sig att de just då hade rea Field Bootsen. Vilket egentligen är väldigt konstigt då de har haft dessa stående i kollektionerna i flera år. 
De hade i alla fall min storlek och jag gick därifrån ett par skor rikare. Jag handlade av samma kille som när jag köpte mina Charlie och det var riktigt kul för han kommer ihåg den här gången .
 
Nu är i alla fall skorna sulade, klackade och använda.
 


Kommentera här: