Bröllop ❤️

Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag fick äran att vara med på Linda & Johnnys bröllop. 

Under vigseln


De nygifta


Hela följet

Vigseln hölls framför ett lusthus i en liten skogsdunge precis bredvid Villa Fridhem, där solen strilade ner mellan lövverket.
Paret vandrade ut till Det Vackraste framförd av Per, vilket var oerhört fint.

Middagen hölls inne på Villa Fridhem och 
det var en kväll i kärlekens tecken, man kunde verkligen se kärleken mellan brudparet. Johnny höll ett jättefint tal till Linda och till och med jag höll ett helt improviserat tal (som fick väldigt bra respons).
Sedan blev det dans, mest av den mer moderna sorten, men jag dansade till och med styrdans med Johnnys farfar!

Jag kom hem sent fram på småtimmarna efter en vacker och rolig dag och kväll. Tack Linda och Johnny för att jag fick vara med på er dag! ❤️

Kommentera här: