45 svar


3 saker jag ser fram emot
~ brunch på Asiatiska nästa vecka.
~ Söndagens Ingen bor i skogen-maraton.
~ helgfrukost på café.

3 saker jag fasar för
~ att jag inte kommer hinna med allt som måste hinnas med i höst.
~ att nära och kära ska bli sjuka.
~ att det går dåligt på högskoleprovet.

3 saker jag gillar
~ musiken från Kristina från Duvemåla.
~ dricka kaffe på ett café.
~ pappa och mamma❤️

3 saker jag inte gillar
~ dåligt väder.
~ förutfattade meningar.
~ svamp.

3 saker jag vill
~ ta sånglektioner.
~ resa till Paris.
~ köpa en ny soffa.

3 saker jag borde
~ hitta min laddare till kameran.
~ träna mer.
~ rensa här hemma.

3 saker jag kan
~ lyssna på en låt på repeat hur många gånger som helst utan tröttna.
~ sjunga inför publik.
~ prata mycket.

3 saker jag inte kan
~ sjörövarspråket.
~ inte vara nyfiken.
~ spela tv-spel.

3 saker jag har på hjärnan
~ melodier
~ saker som borde göras.
~ drömmar.

3 saker jag pratar om ofta
~ Rodebjer
~ saker som hänt.
~ min familj.

3 saker jag önskar mig
~ en soffa.
~ mer semester.
~ en Lily-väska.

3 saker jag blir lugn av
~ simma.
~ checka av punkter på to-do listor.
~ fina melodier.

3 saker jag blir stressad av
~ när jag inte har koll på läget.
~ för mycket saker att göra samtidigt.
~ att behöva ändra planeringen i sista stund.

3 saker jag ska göra i helgen
~ gå och simma.
~ dricka kaffe på ett café.
~ äta tacos och ha Ingen bor bor i skogen-maraton.

3 saker jag gjort den senaste veckan
~ pussat på Isabelle (som blir 7 månader i morgon).
~ lagat frikadeller.
~ sett Jorden runt på 6 steg.

lista från hejregina

 

Kommentera här: